sobota, 1 stycznia 2022

Tamborek dla Babci

 

Witajcie !

Jest mi bardzo miło, że wraz z Nowym Rokiem zaczyna się moja przygoda w gronie GDT.
Witam Was ciepłymi życzeniami noworocznymi . Niech te 365 dni , będzie czasem korzystnym zarówno pod względem prywatnym, jak i zawodowym, dając szansę na spełnienie zaległych i nowych marzeń.

                                    Moja dzisiejsza inspiracja została stworzona z myślą o wszystkich babciach – cudownych kobietach, które sprawiają, że nasze wspomnienia są pełne ciepła. To właśnie uczucie ,,ciepła,, skojarzyło mi się z wyjątkowymi papierami z kolekcji  WOODS.  Jako tło do mojej kompozycji wybrałam arkusz 05- jest przepiękny!  Pasujące kolorystyką elementy kwiatowe wycięłam z kolekcji Simple Story 3-beige. Cały układ uzupełniłam listkami i zegarami, które w moim mniemaniu ,,mówią ,, o najpiękniejszych chwilach ,zatrzymanych w naszych sercach. 


 



Wykorzystałam:

            
               
 
Dziękuję pięknie za uwagę, życzę Wam radosnego dnia!
 
Do zobaczenia- Viola-Smykałka
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)