środa, 19 stycznia 2022

Sunflowers layout od Aleksandra Ziomek

Hej wszystkim!
Muszę przyznać, że to było silniejsze ode mnie. Kiedy zobaczyłam ten papier Sunflowers 01/02 wiedziałam, że muszę go wykorzystać jako pierwszy. I oto jest, cały w pełnej okazałości. Stanowiący idealne tło pod mój layout. Najnowsza kolekcja ScrapAndMe jest piękna i bogata w cudowne kwiaty. 
Tworząc tę pracę miałam w zamyśli dużo dodatków, jednak gdy poukładałam wszsytkie papierowe kwiaty i udekorowałam delikatnymi gałązkami, stwierdziłam, ze w tej pracy to już wszystko. Nie ma najmniejszej potrzeby zapełniać ją czymś więcej. To własnie uwielbiam w kolekcjach ScrapAndMe, każda jedna jest bogata w cudowne kwiatowe kompozycje, które nadają pracom niepowtarzalny charakter







W pracy wykorzystałam


Pozdrawiam cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)