czwartek, 27 stycznia 2022

Karteczka dla maleństwa - inspiracja Liliya Bakharueva

Cześć wszystkim!
Znowu jestem z Wami i z radością witam Was na blogu ScrapAndMe!
  Moja druga praca jako go
ścinnej projektantki to kartka dziecięca z kolekcji  Little Cuties.

 Всем привет! 
С вами снова я,и я рада приветствовать вас в блоге ScrapAndMe!
 Моя вторая работа в качестве приглашенного дизайнера- детская открытка из коллекции бумаги бумаги под названием Little Cuties. 




Delikatna wielowarstwowa kartka z ręcznie robionymi elementami dekoracyjnymi! Specjalnie zrobiłam kwiaty do tej kolekcji papier, ulepiłam i pomalowałam króliczka na kartkę!

Нежная многослойная открытка с элементами ручного декора! Цветы делала специально под бумагу,зайчика слепила и раскрасила в тон открытки!



Получилось нежнейшее детское чудо,которое будет радовать маму малышки
 
Dziękuję wszystkim za uwagę, do zobaczenia wkrótce!
Всех благодарю за внимание,до новых встреч!




1 komentarz:

  1. Wszystkie Twoje prace są zachwycające :) ogląda się je z wielką przyjenmnością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)