piątek, 14 stycznia 2022

Pudełko pełne miłości

Witam Was drodzy czytelnicy!

To jeszcze nie Walentynki, choć dokładnie za miesiąc zakochani będą świętowali swój dzień w kalendarzu. Miłość można wyznawać częściej, tak jak częściej można się z miłości obdarowywać prezentami, które powinny posiadać odpowiednie opakowanie ;) 

Pudełko w kształcie serca wykonałam od podstaw. Szkielet z bermaty okleiłam pięknymi papierami z kolekcji Grunge Backgrounds. Na krawędziach przykleiłam jutowy sznurek, co dodało trochę swojskiego klimatu i ciepła. W centralnym punkcie wieczka znajduje się ramka, w której umieściłam napis, a oba przeciwległe brzegi ramki udekorowałam bukiecikami z ręcznie robionych kwiatów i wycinanek.





Trochę więcej szczegółów :) 


Materiały użyte w pracy:
Mam nadzieję, że moja inspiracja będzie dla Was przydatna.
Pozdrawiam serdecznie!

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)