czwartek, 13 stycznia 2022

Pudełko na upominek dla babci

 Witajcie!

Za nami kolejne już spotkanie na żywo. Bardzo się cieszę, że tak chętnie do nas zaglądajcie i zostawiacie po sobie ślad w postaci miłego słowa ❤️
Tym razem stworzyliśmy wspólnie pudełeczko na zbliżający się dzień babci. Do ozdobienia pudełka wykorzystałam cudowną kolekcję papierów Meadow Impressions. Kompozycję udekorowałam elementami z arkusza z dodatkami, serwetką wyciętą wykrojnikiem oraz ręcznie robionymi kwiatami z tkaniny. Pudełko zamknęłam za pomocą wstążki i przywiązałam zawieszkę z dedykacją. 
Ja bawiłam się świetnie tworząc ten projekt i mam nadzieję, że i Wam przypadnie on do gustu 😊

Transmisja jest zapisana i można ją obejrzeć tu:
bit.ly/3zKv0uv



Wykorzystałam:




Pozdrawiam serdecznie
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)