niedziela, 23 stycznia 2022

Album na świąteczne zdjęcia

Cześć wszystkim!

Za mną  Nowy Rok i święta Bożego Narodzenia. Czas odpoczynku się skończył, a w mojej pamięci pozostają rodzinne zdjęcia, które bardzo chciałem umieścić w albumie.

Do pracy wykorzystałam kolekcję Holly Jolly Christmas, która łączy w sobie jasność, delikatność, kwieciste nadruki – wszystko to, co inspiruje mnie do tworzenia.

 Всем привет!

Позади новогодние и рождественские праздники. Каникулы закончились и на память о них остались семейные фотографии, которые мне очень захотелось оформить в альбом.

Для работы я использовала коллекцию скрапбумаги Holly Jolly Christmas Она сочетает в себе яркость, нежность, цветочные принты - все, что вдохновляет меня творить.





Za zdjęciami ukryte są kieszonki, w których można umieścić dodatkowe karteczki i przywieszki z pamiątkami i ulubionymi fragmentami wierszy.

За фотографиями спрятаны карманы, где можно разместить дополнительные карточки и теги с памятными записями и любимыми стихотворными строчками.





Specjalnie do dekoracji albumu wykonałam własnoręcznie kwiaty, białe  i czerwone poinsencje. Ich paleta kolorów i kształt zostały przeze mnie dobrane tak, aby pasowały do ​​kolorów i nadruków na wyciętych elementach.
Цветы белой и красной пуансетии я сделала своими руками специально для декора альбома. Их цветовая палитра и форма подбиралась мной к цветовой гамме и принтам на листах скрапбумаги.










Zapraszam do obejrzenia albumu na slajdach, gdzie możecie zobaczyć trochę więcej szczegółów.

Предлагаю вам посмотреть альбом в слайд формате, где можно будет увидеть чуть больше фотографий с подробностями работы.

Коллекция Holly Jolly Christmas

Листы для вырезания



Życzę wszystkim inspiracji i do kolejnego kreatywnego spotkania!
От души желаю всем вдохновения и прощаюсь до новых творческих встреч!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)