sobota, 15 stycznia 2022

Layout - Frosty Days - Hetty Hall

Witam Was i zapraszam!

 Być może już wiecie, że mieszkam w Australii, w tym momencie na moim kontynencie jest lato i to bardzo gorące.  Dlatego zdecydowałam się zrobić inspirację w klimacie, który troszkę mnie ochłodzi :) Użyłam papier oraz wycuinanek z kolekcji Frosty Days, mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba. 

Hi there and welcome! 

You may or may not know that I live in Australia and therefor it is Summer over here and very hot so I decided to create a wintery layout to make me feel a bit cooler :) I used the Frosty Days for today's inspiration, I hope you like. 

Frosty Days





Użyte produkty:
Products used:

 

 

Dziękuję za odwiedziny, do zobaczenia wkrótce!
Thanks for visiting, see you again soon!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)