wtorek, 25 stycznia 2022

Okrągły album zimowy - Inspiracja Elana Senkovskaya

Cześć przyjaciele!

Dzisiaj jest dla mnie trochę smutny dzień, pokazuję Wam moją najnowszą ale i też ostatnią pracę dla mojego ukochanego Scrapandme. Nie wiem jak ubrać to w piękne słowa, ale jestem szczerze wdzięczna wszystkim za naszą komunikację, za wsparcie, Ani i dziewczynom z zespołu Scrapandme za wiarę we mnie i dobrą, przyjazną atmosferę w zespole.

A teraz jestem gotowa zaprezentować mój mały zimowy album z kolekcji FrostyDays. 

Привет друзья!

Сегодня немного грустный дня меня день, я вам показываю свою последнюю работу для любимого Scrapandme. Я не умею говорить говорить много красивых слов, но я искренне всем благодарна за наше общение, за вашу поддержку, Анне и девочкам из команды Scrapandme за веру в меня и хорошую дружескую атмосферу в команде. 

А теперь я готова представить свой небольшой зимний альбом из коллекции FrostyDays

Album wykonany jest w mocnej oprawie materiałowej, zawiera trzy rozkładówki i miejsca na około 40 zdjęć o wymiarach 7,5x10 cm Tła stron wykonane są w stylu Mix Media.
Альбом выполнен в прочном тканевом переплете, содержит три разворота и вмещает в себя около 40 фото размера 7,5х10 см. Фоны страничек выполнены в стиле Mix Media.


Z wielką przyjemnością pracowałam z kolekcją Frosty Days. Album robił się jednym tchem!
С большим удовольствием работала с коллекцией FrostyDaysАльбом сложился на одном дыхании! 


Przygotowałam dla Was także prezentację albumu.
 Ну и конечно я подготовила для вас видеообзор.

W swojej pracy używałam:
В работе использовала:




С вами была Сеньковская Елена


Всех крепко обнимаю!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)